2014 28/05

Адпаведная заява была прынятая падчас правядзеньня Берасьцейскай абласной справаздачна-выбарчай канфэрэнцыі Аб’яднанай грамадзянскай партыі.

Нагодай для заявы сталася тое, што апэратары тэлевізійных кабэльных сетак Бярэсьця прыпынілі вяшчаньне ўкраінскіх тэлеканялаў “1+1” і “Інтэр”, спаслаўшыся на пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь.

На думку актывістаў АГП, названыя тэлеканалы ў сваіх праграмах навінаў былі адзінымі, хто адлюстроўваў пазыцыю Ўкраіны “ў гэты цяжкі і трагічны для краіны пэрыяд”. Такім чынам, гаворыцца ў заяве, для тысячаў берасцейцаў – ураджэнцаў Украіны, “адключэньне каналяў абарвала тэлевізійную сувязь з гістарычнай радзімай”, а ў грамадзянаў Рэспублікі Беларусь, у тым ліку якія пражываюць у Бярэсьці, значна зьнізіўся аб’ём атрыманай інфармацыі пра падзеі ў суседняй краіне.

“На фоне татальнага інфармацыйнага засільля расейскіх тэлеканаляў гэты крок берасьцейскіх тэлеапэратараў, якімі б матывамі яны ні кіраваліся, ня можа не выклікаць абгрунтаваных падазрэньняў у палітычнай падаплёцы гэтага рашэньня”
, – лічаць аўтары заявы.

*
*
(Паведамленьне. рас.)

Брестские активисты ОГП требуют восстановления в городе трансляции украинских телеканалов

Соответствующее заявление было принято в ходе проведения Брестской областной отчетно-выборной конференции Объединенной гражданской партии. Поводом для заявления стало то, что операторы телевизионных кабельных сетей Бреста приостановили вещание украинских телеканалов “1 +1″ и ” Интер”, сославшись на постановление Совета Министров РБ.

По мнению активистов ОГП, указанные телеканалы в своих новостных программах были единственными, кто отражал позицию Украины “в этот трудный и трагический для страны период”. Таким образом, говорится в заявлении, для тысяч брестчан – уроженцев Украины, “отключение каналов оборвало телевизионную связь с исторической родиной”, а у граждан Республики Беларусь, в том числе проживающих в Бресте, значительно снизился объём полученной информации о событиях в соседней стране.

“На фоне тотального информационного засилья российских телеканалов этот шаг брестских телеоператоров, какими бы мотивами они ни руководствовались, не может не вызывать обоснованных подозрений в политической подоплёке этого решения”, – считают авторы заявления.

Паводле spring96.org,
Падрыхтаваў Алесь ЛЕТА,
Беларускі Праўны Партал,
www.prava-by.info

Цэтлікі: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>